Wednesday, November 18, 2009

Selamat Bercuti..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Assalamualaikum wbt.
Selesailah sudah sesi pembelajaran saya untuk semester pertama. Syukur lillah di atas ilmu yang diperoleh sepanjang berada di UM. Kini, cuti sudah bermula. Semoga cuti kita ini dimanfaatkan sebaik mungkin dengan pelbagai aktiviti berfaedah. Inilah masanya kita meluangkan masa bersama keluarga setelah sekian lama tidak berjumpa. Jangan lepaskan peluang ini untuk amalkan budaya menziarahi saudara mara dan jiran tetangga. Ukhuwah dieratkan, kasih bersemi.. Selamat bercuti buat semua! Buat sahabat di UM, jumpa lagi di semester akan datang!

.:. ~Tinta Nur Aziemah~ .:.

2 comments:

INNANIE ARIFFIN said...

yeye~ hri ni saya balik Johor... rndu gler kat umah tu... hmmm kak ziemah jga diri ye... lgpun kelate kan musim bah... heheh~ em...dont forget to try those receipy from that books... kem slm fmly... n insya Allah kte bleh jumpa lg next sem! thanks sbb sudi berkongsi banyak cerita dan pengetahuan dgn kite~ =)

Nur Aziemah said...

Buat Fatin.. Selamat bercuti. InsyaAllah esok, 26 hb akak balik ngan mak cik. Pasal resepi tu, harap2la sangat dapat try buat. Tapi, xleh janji la. Hehe.. see u next sem bebeh=)

Post a Comment

memories of Tok Ayah

Klik untuk dapatkan Buku2 Telaga Biru!!

Labels

My family..

My family..

Followers

 

Mutiara Tinta | Creative Commons Attribution- Noncommercial License | Dandy Dandilion Designed by Simply Fabulous Blogger Templates